Joan Dausà & Santi Balmes - "Caure no feia mal" (en directo)



No em deixis caure
si se m'emboira la mirada.
Porta'm a casa,
deixa que dormi sota l'arbre.
Torna'm al lloc
on la vida bategava,
i caure no feia mal.
I caure no feia mal.

I quan bufava vent de nord
m'enfilava entre les branques,
de dalt de tot
veia el llac que el fred glaçava.
I em descordava els botons,
de l'abric em feia ales,
i omplia els pulmons d'aire.

I deixava caure el cos i volava. 
Almenys per uns segons volava. 
I deixava caure el cos i volava. 
I si no ho feia tant se val, 
caure no feia mal.

Avisa l'àvia,
m'he fet sang aquí a la cama.
Entrem a casa
que t'ho netejo sota l'aigua.
Ara un petó,
d'aquells que tot ho curaven
quan caure no feia mal.
Quan caure no feia mal.

I quan bufava vent de nord
m'enfilava entre les branques,
de dalt de tot
veia el llac que el fred glaçava.
I em descordava els botons, 
de l'abric em feia ales, 
i omplia els pulmons d'aire.

I deixava caure el cos i volava.
Almenys per uns segons volava.
I deixava caure el cos i volava.
I si no ho feia tant se val,
caure no feia mal.

I deixava caure el cos i volava.
Almenys per uns segons volava.
I deixava caure el cos i volava.
I si no ho feia tant se val,
caure no feia mal.

I deixava caure el cos,…
I deixava caure el cos,…
Caure no feia mal,…

Joan Dausà.






Comentarios